dag 3 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Esmee Hoek - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Esmee Hoek - WaarBenJij.nu

dag 3

Door: esmeevandenhoek

Blijf op de hoogte en volg Esmee

03 April 2012 | Spanje, Valencia

het was een lekker rustig dagje. Gelachen op school omdat wij als rare Nederlanders natuurlijk weer allemaal rare woorden willen weten, en de lerares dat vervolgens moet uitbeelden omdat ze zelf geen Engels spreekt.

boodschappen zijn ook weer netjes gedaan,en toen hebben we savonds nog even een pizzaatje gehaald en de oven werkte zowaar. De TV helaas niet maar dat doen ze natuurlijk express zodat we aan ons huiswerk gaan. daarna heb ik nog even een rondje door de stad gewandeld, maar vooral rechtdoor want als ik allemaal kleine straatjes in was gegaan zou ik natuurlijk verdwalen.

voor de rest eigenlijk niet veel bijzonders beleefd en maar op tijd naar bed gegaan...

Savonds kwam de oude bewoner z´n ondergoed en handoeken ophalen die die was vergeten en wij al 2 dagen tegenaan moesten kijken...

• 04 April 2012 - 15:55

Mama:

zelf hier blijf je maar leraartje 'pesten'