dag 2 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Esmee Hoek - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Esmee Hoek - WaarBenJij.nu

dag 2

Door: esmeevandenhoek

Blijf op de hoogte en volg Esmee

03 April 2012 | Spanje, Valencia

06.45, dat was pijnlijk vroeg opstaan op een maandag. En wat nog pijnlijker was, was als tweede onder de douche staan dus nauwelijks meer warm water hebben.

Metro was wel makkelijk te doen naar school maar wel nog 10x zo druk als die van ons. eenmaal aangekomen bij school mochten we gelijk een mondelinge test gaan doen. ik vertelde in mijn beste Spaans dat ik graag naar het strand ga en graag boeken lees (wat allebei vrij weinig voorkomt) en dat ik op een doordeweekse dag in den Haag op school veel leer en veel eet. uiteindelijk, wat geheel als een verassing kwam, ingedeeld bij niveau 1.

wel balen dat blijkt als ik mijn nieuwe boek opensla we precies dezelfde opdrachten moeten maken als die ik op de haagse hogeschool al moest maken een paar weken geleden voor Spaans.

op school gezeten van half 9 tot half 3 met 20 minuten pauze over de hele dag. daarna een zeer interessante stadstour gehad langs alle Romeinse monumenten in Valencia. vervolgens doorgegaan naar een tapasbar en daar besloten donderdag avond naar Valencia-AZ te gaan, vandaag de kaartjes gekocht!!
overigens ook een heel apart ijsje gegeten met de smaken Baily´s en kinder suprise chocolade.

daarna hebben we nog even boodschappen gedaan (een mega bak aardbeien is hier maar 2 euro!lekkerrr) en vervolgens heb ik braaf me huiswerk gemaakt. foto´s kan ik hier helaas niet uploaden daar is het internet te traag voor.

adios amigos

  • 03 April 2012 - 14:32

    MAMA:

    Ach een beetje herhaling kan geen kwaad, en zo ben je lekker snel klaar met je huiswerk. Ben wel benieuwd naar je foto's. En leuk hoor dat het gelukt is voor kaartjes. Wij gaan hier wel voor de buis zitten met een bak popcorn.Je kan helemaal je hart ophalen met zulke goedkope aardbeien. Heb je iedere dag ''s ochtends les? dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Taalcursus Valencia

Recente Reisverslagen:

05 April 2012

dag 5

04 April 2012

dag 4

03 April 2012

dag 3

03 April 2012

dag 2

02 April 2012

dag 1
Esmee

not all those who wander are lost

Actief sinds 01 April 2012
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 2606

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 09 Juli 2015

Cape Town

03 Augustus 2014 - 07 Augustus 2014

Rome 2014

01 April 2012 - 07 April 2012

Taalcursus Valencia

Landen bezocht: