dag 5 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Esmee Hoek - WaarBenJij.nu dag 5 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Esmee Hoek - WaarBenJij.nu

dag 5

Door: esmeevandenhoek

Blijf op de hoogte en volg Esmee

05 April 2012 | Spanje, Valencia

Hola, vandaag laatste lesdagje gehad. achteraf gaat het veel te snel en is het veel te kort zo´n week. alle winkels zijn vandaag gesloten tot zaterdag dus gisteren nog op het allerlaatste moment wat water ingeslagen. Vannochtend om 8 uur opgestaan en zowaar op m´n ena laatste dag mijn kast deur gesloopt, hij viel gewoon helemaal uit z´n voegen dus die hangt nu aan twee schroefjes. Gelukkig krijg ik de 100 euro borg gewoon terug volgens de receptioniste, anders wordt het een duur kastje.

vanavond gaan we lekker zelf tapas maken want die Spanjaarden bakken er niets van. Daarna door naar Valencia-AZ als echte diehard supporters van Valencia natuurlijk.

foto is van certificaat, met zelfs een 9 erop voor spaanse cultuur!

• 05 April 2012 - 14:11

Mama:

Leef je als arme student echt alleen maar op water ??? knap hoor je certificaat, volgens mij ben je echt in het verkeerde land geboren ;) Goed opgelost van de kast, nu hopen dat het lukt met je memorycard want daar staan natuurlijk je foto's e.d op.
    Veel plezier bij het voetballen.
    dikke knuffel

• 05 April 2012 - 14:34

Julie:

Essie, ziet er allemaal super uit! veel plezier nog! x