dag 4 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Esmee Hoek - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Esmee Hoek - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: esmeevandenhoek

Blijf op de hoogte en volg Esmee

04 April 2012 | Spanje, Valencia

Vannochtend weer met koud water gedoucht, daar word je tenminste wakker van. de rest ging lopen naar school maar daar ben ik toch echt te lui voor dus maar met de metro gegaan. vervolgens in de les geprobeerd uit te leggen in het Spaans aan een Spanjaard wat hagelslag is, had iets weg van mission impossible.

net heerlijk gegeten bij een restaurant waar ALLES 1 euro is op woensdag, dus er is behoorlijk wat gegeten. Gelijk alle facebooken adressen uitgewisselt met een paar mensen uit Zweden en Zwitersland, voor de rest alleen maar Nederlanders hier. En voor het eerst werd ik volledig begrepen met mijn beste Spaans, hoogtepuntje!

zometeen even kijken of we nu boodschappen moeten doen aangezien ze hier besluiten alle winkels tot zaterdag dicht te gooien zodat iedereen feest kan vieren met Semena Santa. Vandaag ook nog een wijze tip gekregen van de lerares: haal el ano of el año NOOIT door elkaar..