dag 1 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Esmee Hoek - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Esmee Hoek - WaarBenJij.nu

dag 1

Door: esmeevandenhoek

Blijf op de hoogte en volg Esmee

02 April 2012 | Spanje, Valencia

de reis verliep redelijk soepel enige was dat iemand onwel werd in het vliegtuig en dat er een verlaten handtas voor wat opschudding zorgde.

20.00 kwam ik op het vliegveld van Valencia aan komt er meteen iemand naar me toe: ´hee ben je nederlands om hier een taalreiste volgen?" zo verdwaald zag ik er blijkbaar uit. meisje probeerdemee te rijden naar appartement met transfer maar die man sprak geen woord engels en zij nog geen spaans, erg lastig.

uiteindelijk bij appartement afgezeten de mede taal-cursisten ontmoet , heel gezellig. we zaten uiteindelijk met 6 nederlanders en 1 belg in onzewoonkamer te kletsen. ben gelijk wegwijs gemaakten verteld welke leraren slaapverwekkend zijn. ook netjes me kamer ingericht en de enige mankementjes aan het appartement zijn dat als je de oven en het gasfornuis tegelijk aandoet alle electricitieit uitvalt en niet te lang douchen wantveel warm water hebben we niet.

foto van mijn nette kamertje volgt nog want mama gelooft me natuurlijk nooit.

eerste schooldag was heel vermoeiend, van half 9 tot half 3 met een pauze van 20 minuutjes. nu een stadstour doen met de klas en vanavond lekker tapas eten!

hasta la vista

• 02 April 2012 - 13:05

MAMA:

Ja duh, logisch dat je kamer nog netjes is na een paar uur.;) Lange schooldag hoor, maar daar kom je tenslotte voor. Geniet er lekker van hopelijk heb je ook nog een beetje mooi weer. Dikke knuffel van ons allemaal